Biztosítási ügyintézés

Cégünk a hazai biztosítótársaságok jelentős részével kapcsolatban áll. Szalonunkban az összes, gépjármű biztosításhoz kapcsolódó szerződés megköthető helyben, ingyenes ügyintézéssel:

Gépjármű biztosítások:

  • Kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
  • Casco biztosítás (Egyéni és flotta számára)
  • Gépjárműlopás biztosítás

Kollégáink szívesen segítenek a meglévő biztosítások átkötésével kapcsolatban is.

Társaságunk emellett kárfelvételi helyként is funkcionál, így a káreseményekkel kapcsolatos ügyintézés is teljes egészében lebonyolítható.

A következő biztosító társaságokkal állunk kapcsolatban:

  • Allianz
  • Generali
  • Uniqa
  • K&H Biztosító

 

Kollégáink szívesen állnak az Ön rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:
Tel: 06 1 256 00 36
Email: szalon@chevroletgyulai.hu

Hogyan járjon el, ha biztosítót szeretne váltani?

Szeretnénk felhívni a figyelmet arra, hogy a korábbi automatikus naptári (december 31-ei) évfordulót a kockázatviselés kezdetétől számított egy éves évforduló váltotta fel. Éppen ezért, már nem mindenki mondhatja fel szerződését december 31-ével. Aki a biztosítását 2010. január 1-jét követően kötötte meg, az figyelje a kötvényen, vagy az ajánlaton szereplő kockázatviselés kezdetének dátumát. A felmondásnak az évfordulót megelőzően legalább 30 nappal be kell érkeznie a biztosítóhoz.

Akinek a biztosítási évfordulója még mindig január 1-je, az ügyeljen arra, hogy felmondása a korábbi biztosítójához legkésőbb december 1-jén éjfélig igazolhatóan beérkezzen. Célszerű a felmondást tértivevényes levéllel, visszaigazoló faxszal vagy egyéb bizonyítható módon elküldeni.

Amennyiben alkuszon keresztül küldi a felmondását, bizonyosodjon meg arról, hogy az a korábbi biztosítójához időben beérkezett. Az érvényes felmondás alapján a biztosítás december 31-én 24 órakor szűnik meg.

Fontos tudni:

Felhívjuk figyelmét, hogy a kézzel aláírt, időben beérkezett felmondási nyilatkozata nélkül újonnan kötött biztosítása nem lesz érvényes!

Mi a teendő, ha a biztosító nyilvántartásában a járműkategória besorolása ismeretlen?

2011. január 1-jétől megváltoznak a járműkategória besorolás szabályai, ezért előfordulhat, hogy a biztosító rendelkezésére álló adatok alapján járművét nem lehet egyértelműen besorolni egyetlen új járműkategóriába sem.

Mivel a GFB díját jelentősen befolyásoló tényezőről van szó, ezért ha díjértesítőjében ismeretlen járműkategória besorolás szerepel, akkor kérjük, hogy a „Díjszámítás meglévő ügyfeleknek” menüpont alatt adja meg a forgalmi engedélye alapján a valós gépjármű adatokat még a 2011. évben esedékes biztosítási évfordulóját megelőzően, hogy társaságunk a szerződését a megadott adatoknak megfelelően módosíthassa, és a 2011. évi díját a módosított adatoknak megfelelően állapíthassa meg.

A díjfizetés szabályai

A kötelező biztosítási díj befizetésére most még 60 nap áll rendelkezésre. 2011. január 1-től viszont változik a jogszabály, és a jelenlegi 60 napos türelmi idő, 45 napra csökken. Ezt követően még inkább ügyelni kell arra, hogy a díj mindig határidőben, folyamatosan befizetésére kerüljön.

Mi a bonus-malus rendszer?

A GFB szerződője a kármentes vezetésért díjkedvezményre (bonus) jogosult, de károkozás esetén –az okozott károk számától függően különböző mértékű – díjtöbblet (malus) fizetésére köteles. A bonus-malus rendszerrel járó előnyök és hátrányok a biztosított személyéhez fűződnek, függetlenül attól, hogy a biztosított gépjárművét ki vezette.

A kártörténeti igazolást honnan szerezhetjük be?

Az új szerződés megkötése esetén, társaságunk 30 napon belül beszerzi a kártörténeti igazolást korábbi biztosítójától, amelynek alapja, hogy a szerződő az ajánlattételkor helyes adatokat közöljön (pontos rendszám, kötvényszám, régi biztosító megnevezése).

A 2011-es változásokról és a GFB-ről bővebb tájékoztatást talál a PSZÁF honlapján:www.pszaf.hu

forrás: www.allianz.hu

Gyulai Autószerviz Kft.


Pesti út 5.
1173 Budapest
Térkép

Szerviz tel./fax: 06 1 258 50 13
szerviz@chevroletgyulai.hu

Nyitva tartás:
Szerviz:
Hétfő-Péntek: 7:00 - 17:00